قیمت سازه فضاکار و سوله چقدر است؟

قیمت اجرای سوله

بسیاری‌ از مشتریان براین باورند که‌ اندازه تنها عامل هزینه‌ ساخت اسکلت‌ فلزی در متر مربع است، اما متغیرهای زیادی در بازی وجود دارد.
قیمت سوله در تعیین‌هزینه ساخت‌ سوله ابتدا باید عوامل‌ تاثیرگذار و قیمت هر آیتم‌ را بررسی‌کنیم. توجه داشته‌باشید که‌ در اینجا قیمت‌ سوله مورد بررسی قرار می‌گیرد که‌ هزینه تهیه‌ زمین را شامل نمی‌شود. قیمت سازه فضایی هم همینطور است.
اینکه‌ تصور کنیم با افزایش‌ متراژ،هزینه‌ ساخت‌ هر مترمربع‌ سوله‌ کاهش پیدا می‌کند همیشه صحیح‌ نیست اما‌ در مقایسه دو سوله کاملا مشابه اما با متراژ متفاوت،‌سوله‌ بزرگتر قیمت واحد ساخت‌ کمتری خواهد داشت.
فولاد با توجه‌ به اندازه‌ پروژه با ساخت‌ و ساز معمولی بسیار رقابتی‌ است. اماوقتی که‌ به سازه‌های‌ بزرگتر می‌رسد،فولاد پیش‌مهندسی‌شده تقریبا همیشه هزینه کمتری دارد.

 

قیمت سازه فضایی

 

قیمت ساخت سوله‌ به عوامل مختلفی بستگی دارد:

مانند محل،زمان،طراحی،اندازه،لوازم جانبی،کار،اتحادیه ها وحتی اقتصاد جهانی!

ابعاد در قیمت ساخت سوله

اندازه،به‌طور خاص‌ عرض‌ و طول، به‌ طور مستقیم بر هزینه هرمترمربع ساختمان‌های فلزی‌ تاثیر می‌گذارد. به‌طورکلی‌ هزینه صرفه‌جویی درهر متر مربع و افزایش‌ در اطراف آستانه‌های مشابه‌ بدون در نظرگرفتن هر عامل دیگر،رخ‌ می‌دهد.

طراحی در قیمت ساخت سوله

ساختمان های فلزی پیش ساخته در حال تبدیل شدن به همه کاره تر هستند، و هم اکنون تامین کنندگان می توانند این ساختمان ها را سفارشی کنند تا به نیازهای مشتریان خاصی پاسخگو باشند. لیستی بی‌نظیر از ویژگی هایی که می توان اضافه کرد: درب ها، پنجره ها، عایق ها، فن ها، فقط در مورد هر چیزی که می توانید فکر کنید وجود دارد.

نوسان قیمت فولاد

فولاد یک کالای جهانی است و ارزش آن به چشم انداز همیشه در حال تغییر اقتصاد جهانی، وضعیت دلار آمریکا و بلایای طبیعی غیر قابل پیش بینی تبدیل شده است. این عدم ثبات به این معنی است که قیمت فولاد به سرعت می تواند نوسان کند. فولاد در چند سال گذشته ارزش خود را از دست داده است، اما کارشناسان صنعت در سال جاری انتظار بازگشت قوی را دارند.

محل پروژه در قیمت ساخت سوله

ساختمان‌ های فلزی‌ به‌ طور خاص برای‌ مکان شما طراحی می‌شوند.استانداردهای محلی‌ و بارها باید تامین‌ شود،بنابراین دقیقا همان‌ جایی‌ که شما قصد ساختن‌ ساختمان خود را دارید مهم‌ است.

قیمت سازه فضایی

خوب است بدانید اجرت اجرای سازه فضاکار یا همان حق الزحمه اجرای سازه فضایی نسبت مستقیم با نحوه و روش مونتاژ سازه فضاکار دارد.
عرفاً یکی از روش های ذیل برای بافت و نصب سازه فضاکار مرسوم است که بر حسب انتخاب مدل نصب سازه قیمت اجرای سازه نیز مشخص می‌شود.
قیمت سازه فضایی براساس درخواست مشتری به دوصورت مترمربع و کیلوگرم ارائه می شود که البته عموما برای مشتریان غیردولتی بصورت مترمربع و برای مشتریان دولتی بصورت کیلوگرم براورد قیمت انجام می شود.
در مقایسه با سایر سازه ها  با توجه به صرف جویی در مصرف بتن بمراتب قیمت سازه فضایی ارزان تر است اما نمی توان قیمت دقیقی برای آن اعلام کرد.

چه عواملی برای تعیین قیمت سازه تاثیر می گذارد؟

فرم سازه ، محل احداث سازه ، نوع بافت سازه ، میزان باربری سازه ، نوع رنگ سازه ، ضخامت سازه و….

برای محاسبه قیمت پروژه تان می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ضمنا میتوانید با کلیک بر روی اینجا ، از دیگر مطالب دیدن نمایید.

سوله چیست؟مقالات

اجراء سازه فضاییساخت سولهسازه فضاکار چیستسوله ارزانشرکت سازه فضاکارقیمت ساخت سولهقیمت سولهقیمت سوله سبککاربرد سازه فضاکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.